sunnuntai 3. helmikuuta 2019

Asiakastilaisuuden päiväkirja

Tähän postaukseen kirjoitamme asiakastilaisuutemme päiväkirjaa. Kirjaamme siis tähän samaan postaukseen miten asiakastilaisuutemme suunnittelu eteni.
Aloitimme idean kehittelyn jo silloin, kun saimme tietää asiakastilaisuuden pitämisestä. Ensin suunnittelimme tapahtumaa, josta saisi pikakampauksia, glögiä, joulutorttuja jne. joulukuun aikana. Idea kuitenkin jäi, koska tuli 28.11 ja joulutori. Joulutorilla oli Amwayn tuotepiste melkein meidän pistettä vastapäätä. Heillä oli arvonta meneillään, johon osallistuimme. Arvonnassa oli kysely, jossa kysyttiin olisiko halukas pitämään Amway -tuoteiltoja, eli siis iltoja johon Amwayn edustaja tulee ja siellä puhutaan amwaysta ja näin Amwaysta tietoisuus leviää. Siitä lähti idea, että pidämme hemmotteluillan, jossa on yhteistyökumppanina Amway.
Amway on siis verkostomarkkinoinnilla toimiva suoramyyntiyritys ja valmistaja. yrityksen valmistamat tuotteet ovat pääasiassa terveys-, kauneus- ja kodinhoitoalalla.
Tämän jälkeen perustimme 29.11 ryhmän whatsappiin jossa aloimme kehittämään ideaa. Kun meitä oli kolme tyttöä suunnittelemassa asiakastilaisuutta, yhtäkkiä meillä oli ihan selvä idea illasta. Päätimme siis hommata mahdollisimman monta yhteistyökumppania Somerolta. Ja suunniteltiin, että Amwaylta tulee edustaja puhumaan tuotteistaan ja liikkeessä on pöytä, jossa saa testata Amwayn meikkejä. Toiselle pöydälle järjestelemme arvonnan ja liikkeen kampaamotuoleilla pystymme tekemään pikakampauksia. Yhteistyökumppaeilta (jussin baari, ehkä härkätie) hankimme pientä purtavaa liikkeeseen ja kahvia, siitä kunnolla päätetty vielä. Mutta tarkoitus oli hyödyntää Someron omia palveluita tilaisuuden järjestämiseen.
13.12 mennessä varmoja yhteistyökumppaneita oli Jussin Baari, Hegen Salonki (liike, jossa tilaisuus järjestetään), Kolatun vuohijuustola Oy, Schwarzkopf ja Amway. Teimme myös 13.12 käsitekartan meidän ideasta.
14.12 Kirjoitimme ylös arvontapalkintoja ja niiden hintoja, mietimme mikä olisi pääpalkinto ja mitä kaikea voitaisiin ottaa arvontaan.
Tässä välissä tuli vähän pidempi tauko kun asia ei edennyt.
18.1 soitimme viimeiselle yhteistyökumppanille eli Cafe Roselle. Sieltä saimme britakakun tapahtumaan. Laitoimme  myös facebookkiin mainoksen tapahtumasta  samana päivänä.
2.2 oli itse tilaisuus mutta siitä enemmän erillisessä postauksessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Miestenhiustenleikkaus- ja partanäytöt

Tähän postaukseen liitän kuvat partanäytöstä sekä hiustenleikkausnäytöistä. Ensimmäinen hiustenleikkaus: Pääliosa lievästi kihara, pak...